خورده عادتها

گاهی آدم دلش را ندارد چیزها/آدمها/عادت ها را کنار بگذارد 

تنها میتواند پنهانشان کند


دارم سعی میکنم عادتهای خوب برای خودم و بسازم و از شر عادتهای بد خودمو راحت کنم باشد که رستگار باشم



 همینطوری نوشت :برام دوستی سوغات از شهر مذهبی ماگ آورده  که اسم مولا علی روش هک شده حالا نمیدونم چرا من خجالت میکشم باهاش قهوه و چای  بخورم  فقط آب  

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 8 بهمن 1402 ساعت 17:00

چه جالب.پسرم یه ماگ به اسم حضرت ابوالفضل برام از کربلا آورده خیلی سال پیش.من حتی توش آب نمی خورم فکر کردم من زیادی احساساتی هستم.ولی توش دمنوش خشک ریختم.

عزیزم
آب بخور خیلی خوشمزه تره

لیمو یکشنبه 17 دی 1402 ساعت 12:32

اگر بشه خیییلی خوب میشه.
+ شیر چطور؟

دقیقا خیلی خوب میشه ولی کمس سخته

فعلا همون آب

تیلوتیلو دوشنبه 11 دی 1402 ساعت 11:00 https://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
من خیلی در مورد خرده عادتها میگم ... بعد از خوندن چند تا کتاب ، متوجه شدم خرده عادتها میتونن یه انقلاب بزرگ توی زندگی آدم ایجاد کنند
اون ماگ و حس احترام ...

دقیقا همینطوره ،همون عادت ورزش صبحگاهی شما به گفته خودتون چقدر نشاط بیشتری برای شما ایجاد کرده

ماگ دوست داشتنی شده آب خوشمزه تره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.