عجب چهارشنبه ای

سلام 


امروز چهار شنبه ای است ، که از صبح گمان میکردم پنج شنبه است و همه وقتها و  تحویل ها و مدارک ها برای شنبه وقت دادم و چقدر عجیب که عصر هم دعا و .... برای درگذشتگان خواندم و غروب متوجه شدم که چهارشنبه میباشد، از اون عجیبتر اینکه  برای برج 9 برنامه ریزی کردم ، با استرس اینکه چقدر باید سریع کارها رو جمع بندی کنم  بی توجه به اینکه یک ماه مونده و آبان هنوز پا برجاست به نظرتون آلزایمر نگرفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خانم دکترها پاسخ گو باشند


واقعا چرا انواع مختلف کوید که از دروازه شهر وارد میشن اول از همه به من سلام میدن و دست در گردن  من رو بوسی میکنند

چند روز با تهوع و..........  بدن درد گذراندم بیماری بسیار کثیفبازی میباشد





نظرات 2 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 3 آبان 1402 ساعت 08:27 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com


خیلی خوب بود جوابت

واقعیت بود به خدا دیونم کرده این بدن

قره بالا دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 22:04 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

منم همش تاریخ ها تو ذهنم جا به جا هستن
حتی روزای هفته

یکم سیستم ایمنیت رو تقویت کن دختر خوب
میوه، سبزی، ویتامین ب و سی

مواظب خودتم باش

سلام ممنون خانم دکتر
سیستم ایمنی من که مثل موتور جت کار می‌کنه
میگرده ببینه کجا یه ویروس نشسته قشنگ بره جذبش کنه ببوستش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.