حرف دل

سلام به دوستان گلم


به دلیل بیماری قدیمی که داشتم باید اتاق عمل میرفتم به دلایل بسیار ، احتمال خطرش زیاد بود خدارو شکر دوباره یه تایم به من داده شد که کنار خانواده و عزیزانم باشم


یه  پیشنهاد به دوستان  به دلیل  تجربه و زندگی کردن با این موضوع حتما بدم  در لحظه زندگی کنید ، تا اونجا که میشه در استفاده کلمات  وقتی کنار عزیزان هستید حتی  همسایه و مغازه دار و..... دقت کنید شاید آخرین حرف باشه سعی کنید قشنگترین خاطره باشه  ، در لحظه زندگی کنید منتظر روزی که شاید بیاد و بهتر از امروز باشه نباشید ، خیلی سخته با تمرین  حتما میشه وقتی مثل من بیماری داشته باشید که خطر مرگ هر لحظه براتون باشه ، لحظه های کنار عزیزان بودن خیلی براتون قشنگه


صبح بیدار شدن از خواب و اینکه یه روز جدید دارید و میتونید امروزو  داشته باشید خیلی رنگی رنگیه


شبهاد که میخواید بخوابید و شکر میکنید که یه روز کنار خانواده بودید فرصت بوسیدنشون بغل کردنشون  دیدن خندیدنشونوو حتی دعواهای ساعتی داشتید   خیلی لذت بخشه و اینکه زیر لب با خودتون بگید خدایا شکرت و لطفا بازم از این روزها برام بساز خیلی زیباست


البته یه سختی  زندگیهای شبیه من داره کارهاتو باید همیشه یادداشت کنی حق و حقوق ها ، بدیهیا و بستانکاریها همه و همه چی  همیشه باید یه آمار به دیگران بدی که بدونند چیکار باید کنند و یه دستیار تمام وقت داشته باشی  همه چی باید یاد داشت شده باشه که خیالت راحت باشه نباشی کسی به مشگل نمیخوره 


ولی شما همون در لحظه زندگی کردن و تمرین کنید تمرین و تمرین  مطمعن باشید عادت میکنید


خیلی دوستتون دارم رفقا

نظرات 3 + ارسال نظر
samar جمعه 15 دی 1402 ساعت 12:03 https://glassbubbles.blogsky.com/

خدا رو شکر که خوبی
این تغییر زاویه و دید به دنیا خیلی عجیب, جالب و یه موهیبت بزرگه. من از اون آدمای غر بزن حسابی بودم و البته کماکان دارمش ولی خیلی بهتر شدم بعد از اینکه یه دفعه یی درگیری خواهرم رو با بیماری دیدم و اینکه یه چند ساعت و یه جواب ازمایش میتونه زیر زندگی رو بیاره بالا تمام باورهای اشتباهم شروع کرد به ریختن و دقیقا به تک تک حرفایی که زدی رسیدم

تجربه و گذشت زمان خیلی چیزها بهمون یاد میده
فقط باید همیشه و هر روز صبح یاد اوری کنیم که فراموشمون نشه

جواد جمعه 24 آذر 1402 ساعت 01:57

تولدت مبارک
ان‌شاءالله ۱۲۰ سالگیت رو ببینی



سلام و ممنون به یادم بودی

120 شوخی میکنی دیگه

قره بالا چهارشنبه 22 آذر 1402 ساعت 20:24 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عزیزم
خداروشکر بهتری الان؟؟؟

قربونت

خوبم بانو جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.