نمیدانم تا کی ، اما چند صباحی نیستم 


شاد باشید و سلامت و دوستت دارم

منم وهمین دوست داشتنها


شمردن بلد نیستم

دوست داشتن بلدم


و گاهی شده یک نفر را دوبار دوست داشته باشم


دو نفر را یک جا


شمردن بلد نیستم

دوست داشتن بلدم


#آیدین_روشن

رفیق

در مسیر خود هزاران پیچ و خم دارم رفیق
درد هایى تلخ اما تازه دَم دارم رفیق

دوستان بى وفا بسیار اما در عوض
دشمنانى با وفا و هم قسم دارم رفیق

با همه نامهربانان مهربانى میکنم
چون که در قلبم خدایى محترم دارم رفیق

من براى بهترین و بدترین بدخواه خویش
آرزو هاى عجیبى در سرم دارم رفیق

شیطنت هاى من دیوانه را جدى نگیر
پشت این لبخند ها سى سال غم دارم رفیق!

لا به لاى زخم هاى کهنه زخم ات را بزن
جا براى زخم هاى تازه کم دارم رفیق

بی ایمانی من

اگر دستم به ناحق رفته در زلف تو معذورم

برای دستهای تنگ، ایمانی نمی ماند 


#حسین_زحمتکش





عید همگی مبارک

مثل یک شعر مرا تنگ در آغوش بگیر

که هوای غزلم سخت شبیه تن توست


#کامران_رسول_زاده

شبها ی بی پایان

هر روز خوابیدم که شب بیدار باشم

هرشب نشستم شعر خواندم گریه کردم 


#سید_تقی_سیدی

شعر دیگران

برآیم شعر بفرست

شعرهایی که عاشقان دیگرت برای تو می گویند

میخواهم بدانم دیگران که شعر ترا میگویند

تا کجا شعر پیش میروند 

تاکجای  عشق پیش  میروند 

تاکجای  جاده ای 

که من درانتهای  آن ایستاده ام