فبلم خوب

فیلم بسیار زیبا 


حتما ببینید البته اگر احساساتی نیستید !احتمال اینکه  کاملا تا چند روزی باعث عذاب باشه خیلی زیاد است


malena

تعریف عشق

 
عشق، آینه نیست 
که طرفت خندید تو هم بخندی، 
اخم کرد تو هم سگرمه هاتو بکشی تویِ هم . .
رابطه آینه نیست که خوب بود خوبی کنی،
اگه بد بود تو بدتر بشی..
عشق یعنی ایثار،
یعنی فداکاری،
عاشق که بشی باید یاد بگیری
یه جایی اگه اون کوتاه اومد، 
یه جایی هم تو بایستی کوتاه بیای..
دو تا من با هم نمیشن ما!

یه وقتایی لازمه اگه اون من بود،
تو بشی نیم من، جای دوری نمیره!

فیلم خوب

سالها پیش این فیلم دیدم ، امشب نشستم دوباره به دیدن این فیلم، اصلا متوجه نشدم کی تمام شد ،یکی ازبهترینهای سینمای ایران 


یاد روزهای طلایی سینمای ایران بخیر


حالا بیا شمعها رو فوت کن

جامه ام را پر میکنم از عطر تو

خیالت را با من یکی

میجویم تو را میان شقایق ها ، در زیر باران !

بر لبم زمزه ی نام تو

در نگاهم شوق تماشای تو

هوایم سرشار از نفس های تو …

تمام آیینه ها را از عکس تو پر میکنم

تمام جاده هارا با تو قدم میزنم

حتی اگر کنارم نباشی 

من تو را با من زندگی میکنم ..

تولدت مبارکــــــــ


پ ن : پیر شدیا عجب عجب 

 کم کم باید مواظب باشی دندون مصنوعیا نپره روی کیک

اوخی اوخی اوخی

چهرتو با برنامه تا حالا پیر کردی جات خالی من برای تو اینکار و انجام دادم تقریبا نیم ساعت خندیدم ، یه چیزی میشیا


تا صبح بیداریم

شب بیداری هم عالمی داره 

خصوصا وقتی کلی سوال بی جواب داری

با این اهنگ شب و میگذرونیم

تو که نیستی هوا یه جوریه انگار خفس
بذار ببینمت قول میدم آخرین دفعس
تو که نیستی درارو بستم حبسم با خودم
یه چند تا میله کم داره اتاق عین قفس
تو که نیستی شب و جاده تا هرجا که بره
به هرجا میرسم هی، هی خاطره


هوا خفست نرو