دردی عمیق

بَعْضـــے مُوقِـــع ها


بایَد قَــبول ڪنـے ڪہ .....


یہ نَفَر فَقط می‍تــونہ تو قَــلْبِت


 باشہ نہ تو زِنْدِگیت..


واین درد ڪمے نیست..

اهنگ امشبم

دلا امشب سفر دارم


دلا؛ امشب سفر دارم…

چه سودایی، به سر دارم…
حکایت های پر شرر دارم؛ چه بزمی با تو، تا سحر دارم!

لا؛ امشب سفر دارم…

چه سودایی، به سر دارم…

حکایت های پر شرر دارم؛ چه بزمی با تو، تا سحر دارم.......
به پروازِ آسمانِ عشق… چه خوشرنگین بال وُ پر دارم…
به صحرای بیکرانِ عشق؛ سفرهای پر خطر دارم....
نمی ترسم؛ از فتنه ی طوفان............
دلی؛ چون دریای خزر دارم........
به بی تابی قلبِ عاشقان........
پیامی؛ از شمس تا قمر دارم...........
دلا؛ امشب سفر دارم…
چه سودایی، به سر دارم…
حکایت های پر شرر دارم؛ چه بزمی با تو، تا سحر دارم!..........


دلم تنگ است

سیب بکری برای خوردن نیست

تا ته باغ را دهن زده اند


#علیرضا_آذر

اردیبهشت

همیشه عاشق این ماه زیبا و خوش قد و بالا و خوش رنگ لعاب بودم و هستم

امسالم هر چند عشقم آغوش سردی داره ، هنوزم بیتام فشردگی دستهاشم


پ ن : اهنگ این هفته من