روز همه آقایون مبارک،

مگر تو چند نفر بودی

رفتی آواره شد خانه ماندم غریبانه لعنت به بی کسی
قلب من این چنین آسان نمی لرزید
عشقت اما به غم هایش نمی ارزید
دنیا را بردی همراهت به نابودی
دنیا غم شد مگر تو چند نفر بودی


آهنگ رضا بهرام چقدر زیبا بود شبم رو ساخت

بیقرارم

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه دل از دلت دل نمیبره
بیا پیشم از حال دل برات بگم به خاطرت با دنیا من بهم زدم
بیا پیشم ببین که بی هوا شدم نفس نبود که داد بی صدا شدم
ببین حال این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و
بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم بیقرارم
منو شهر و قدم بارون و نم بیقرار


زیباترین اهنگ محسن ابراهیم زاده

همینجوری

من و تو آن دو خطیم آری، موازیان به ناچاری

که هر دو باورمان ز آغاز، به یکدگر نرسیدن بود


................................................................................................


یک نفر پیش فلک ریش گرو بگذارد 

بلکه دست از سر آزردن ما بردارد 


تفسیر دلتنگی

چه مستأصل می‌شوند کلمات گاهِ تفسیر دلتنگی، دلشوره، فراق، دوری و حتی استرس


تا بسنده شوند به همین؛ «اینجای قفسه‌ی سینه‌ام، اینجای قلبم یک جوریه. چه جوری بگم، انگار که جنگ شده، انگار که...»