آینده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

این حجم جوان که همگی مواد مخدر مصرف می‌کنند و خیلی صریح و صمیمانه در جمع درباره‌‌اش صحبت می‌کنند من را می‌ترساند.

نه از این حیث که مواد چیز بدی است.

بیشتر از این منظر که بعد از دهه شصت که تصور می‌شد یکی از بدترین مقاطع زندگی در ایران بوده و ماحصلش شده است افرادی سرگردان، درک‌نشده، زخم دیده تصور می‌کردم که نسل‌های بعدی زندگی‌های بهتری دارند، تنهایی کمتری را تجربه می‌کنند، به پوچی کمتری می‌رسند، امکانات مالی می‌تواند خیلی از خلا‌های زندگی اجتماعی و خانوادگی آنها را پوشش دهد. فکر می‌کردم آنها که دوران آزادتر و بی‌سانسورتری دارند زندگی بهتری را تجربه می‌کنند. اما خب واقعیت این است که حالا در فضاهای مختلف کلی آدم ۱۸ تا ۲۷ ساله می‌بینم. می‌نشینند به درددل که دیگر فلان مواد هم حالشان را خوب نمی‌کند و حالا باید چه کار کنند؟ 

و خب صرفا شنونده‌ی متعجب حرف‌های آنها هستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 07:12

دلایلش به نظرم خیلی گسترده س
ولی همین که همه چیز داشتن و نیازی به تلاش برای رسیدن به هدفی ندارن رسوندتشون به پوچی

اتفاقا به نظرم دوره اینا خیلی باید بیشتر تلاش کنند رسیدن به هدفهاشون به شرط داشتن !!!!!خیلی سختره دنیای بزرگتری دارند ، واقعا درکشون برام سخته گاهی که تو خیابون راه میرم یا تو جمع جوانها هستم خیلی گیجم حس میکنم از یه سیاره دیگه اومدم واقعا نمیفهممشون خیلی خطرناکه ، دریغ و افسوس

لیمو یکشنبه 1 بهمن 1402 ساعت 09:57 https://lemonn.blogsky.com

خیلی راحت صحبت میکنن و راحتتر بهش عمل میکنن. خیلی ترسناکه یا نه وحشتناکه...

وحشتناک وحشتناک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.